Lucrul cu departamente și echipe în aplicația ZileConcediu.ro

Aplicația pentru programarea zilelor libere și a concediilor ZileConcediu.ro permite lucrul cu departamente și echipe. Astfel, firmele care au o structură cu departamente, echipe sau filiale, pot să gestioneze prezența angajaților la nivelul fiecărei unități.

Repartizarea angajaților pe  departamente și echipe vă permite să setați reguli și să generați rapoarte pe fiecare structură în parte.

Astfel veți putea:

 – seta reguli privind numărul de zile suprapuse la nivel de echipă, de exemplu putem stabili ca doar doi membri ai unei echipe să poată avea zi liberă în același timp

 – veți putea genera rapoartele privind prezența angajaților pe fiecare echipă în parte ( Raport zile concediu, Raport tichete de masă și Balanță zile concediu)

– veți putea genera pontajele lunare pentru fiecare echipă în parte

Cum se crează departamentele și echipele în aplicație?

Accesați meniul Cont > Structură Companie> Departamante si Echipe 

De pe această pagină puteți adăuga departamente noi sau gestiona departamentele existente.

De pe pagina departamentului puteți adăuga sau edita echipe în departament și puteți efectua setările pentru acel departament.

Important: Nu se pot aloca utilizatori direct pe un departament. Aceștia se pot aloca doar unei echipe. 

Dacă departamentul nu are echipe în componență vă recomandăm să creați o echipă cu același nume ca cel al departamentului.

Cum se adaugă sau elimină membri în cadrul unei echipe

Accesați echipa în care dorți să alocați sau să eliminați angajați.

Veți avea afișate două liste. Una cu angajații alocați acelei echipe și una cu angajații nealocați acelei echipe.

Folosți butoanele Elimină și Atribuie pentru a adăga sau elimina angajați din echipe.

Distribuie: